Bad Honnef. Kampaň „Príbehy dyhy“ združenia Initiative Furnier + Natur e. V. (IFN) bola vyznamenaná striebornou cenou „Annual Multimedia Award“. Annual Multimedia Award je zameraná špeciálne na digitálne odvetvie a už od r. 1996 dokumentuje vrchol technologického vývoja a udeľuje sa za priekopnícke práce. Dáva odpovede na otázky ohľadom aktuálnych štandardov, možností a budúcich perspektív digitálnej komunikácie značky. Na stránke www.furniergeschichten.de sú predstavené krátke videoklipy ľudí a ich záľuba v prírodnom materiáli - dyhe.
Dyha sa tradične používa najmä vo výrobe nábytku. Prírodný produkt sa však čoraz viac používa aj na „zušľachtenie“ mnohých každodenných predmetov. Na stránke kampane sú vedľa výnimočného nábytku z dyhy vo videách predstavené aj dosiaľ málo známe alebo vôbec neznáme výrobky z dyhy spolu s dizajnérmi a remeselníkmi. Klipy sa tešia veľkej obľube a na YouTube si ich už prezrelo asi 15.000 návštevníkov. Kampaň dokázala okrem iného získať v tak krátkom čase toľko fanúšikov preto, pretože je koncipovaná kompletne bilingválne (nemecky/anglicky). Všetci fanúšikovia kampane sa môžu v nasledujúcich mesiacoch tešiť na ďalšie príbehy dyhy.
Initiative Furnier + Natur (IFN)
Združenie Initiative Furnier + Natur (IFN) e.V. bolo založené v r. 1996 nemeckým sektorom výroby dyhy a jeho partnermi. Cieľom združenia s hlavným sídlom v Bad Honnef je podpora dyhy. Dnes sú jeho členmi európske spoločnosti z oblasti priemyslu dyhy, obchodu a dyhu spracujúceho priemyslu, ako aj profesijné združenia drevárskeho priemyslu.
Obr. 1 a 2:Učni v dielni na výrobu kiteboardov Remeselníckej komory v Kolíne nad Rýnom prezentujú a testujú svoje vlastnoručne z dyhy vyrobené kiteboardy na zariadení Wakeboard (foto: IFN)
Obr. 3:Skvelé a luxusné. Vane na kúpanie z dyhy (foto: IFN/Rolf Spectacles)
Obr. 4:Prospekt Príbehy dyhy (foto: IFN)
Ku kampani Príbehy dyhy www.furniergeschichten.de
Ďalšie informácie na tému dyha získate na www.furnier.de.
Tweet